Optimizați-vă conținutul site-ului
Primul lucru pe care oamenii îl observă despre site-ul tău este designul. Un site web cu un design prietenos poate face o mare diferență pentru afacerea dvs. Dar dacă site-ul tău nu are nicio informație despre el, atunci nu va face mare lucru pentru eforturile tale de SEO. Trebuie să-ți optimizezi conținutul astfel încât să se claseze bine în motoarele de căutare. Aceasta înseamnă sa aveți cuvinte cheie în text, inclusiv etichete de titlu, meta descrieri și atribute alternative.
Adăugați imagini relevante
Imaginile sunt o modalitate excelentă de a adăuga personalitate conținutului tău. Oamenilor le place să se uite la ele și, de asemenea, ajută motoarele de căutare să indexeze mai bine paginile tale. Asigurați-vă că utilizați numai imagini de înaltă calitate care sunt optimizate pentru utilizarea web.
Utilizați Schema markup
Schema de marcare ajută motoarele de căutare să înțeleagă despre ce este vorba în pagina dvs. Vă permite să includeți detalii specifice despre produsele, serviciile și chiar informațiile dvs. de contact. Folosind schema de marcare, îi spuneți Google exact despre ce este pagina dvs. și îi este mai ușor să înțeleagă conținutul dvs.