Sfaturi utile

CUM PREGATESTI Magazinul online de Black Friday ?

creare magazin online

Sfaturi si strategii cum sa pregatesti magazinul online de Black Friday In cateva cuvinte, Black Friday este o perioada de aproape o saptamana in care magazinele online ofera produse si servicii la preturi reduse. De obicei, ofertele sunt urmate de Cyber Monday, o alta zi ce coincida cu Black Friday insa in care magazinele online continua ofertele. Aceasta perioada este destul de aglomerata iar echipa Brahmabit va propune cateva sfaturi importante pentru a va adapta magazinul la aceasta perioada si pentru a-l face mai profitabil:

Inceperea promovarii pe platformele sociale ca Facebook si Google Adwords ofera un start bun, iar apoi poti continua cu tehnicile traditionale: email marketing, campanii publicitare, seo etc., toate pot fi realizate din timp dar vor da rezultate pe termen lung.

15 Sfaturi pentru magazinul online de Black Friday care trebuie sa aduca rezultate

1. Începeți să vă pregătiți cât mai curând posibil

Momentul ideal pentru a începe planificarea și brainstormingul pentru Black Friday este în iulie sau august. Următorul cel mai bun moment pentru a începe este acum.

Planificați un inventar suficient până în noiembrie, precum și să vă schimbați și să vă ajustați strategia de marketing de Black Friday. Acest lucru vă lasă, de asemenea, spațiu pentru a vă planifica campania și a decide ce articole să includeți.

Începeți prin a selecta ce marfă veți include în evenimentul dvs. de Black Friday.

Luați în considerare dacă introduceți produse noi sau le promovați pe cele existente și ce tipuri de oferte puteți face în mod viabil.

Apoi, gândiți-vă la idei de marketing de Black Friday pentru o temă de campanie sau tactici care să stimuleze (și să incite încrederea în) clienții dvs.

Scopul dvs. ar trebui să fie să creați o relație pe termen lung care să dureze dincolo de promovarea dvs. din ziua de Black Friday.

2. Generați anticipare în zilele dinainte de Black Friday

Puteți entuziasma clienții potențiali în mai multe moduri, inainte de Black Friday, oferind mici informatii despre anumite produse care vor fi la promotie. Creșterea anticipării vânzărilor dvs. poate duce la mai multe conversii.

Informatii utile:  Avantajele Utilizării WordPress pentru Site-ul Tău – Află De Ce WordPress Este Alegerea Ideală pentru un Site de Succes

3. Decideți cea mai bună ofertă pentru magazinul online de Black Friday

Pentru a construi o campanie de succes, trebuie să vă stabiliți oferta atractiva si care sa vina in rezolvarea unei nevoi a clientului.

Trebuie să fie atât atrăgător pentru client, cât și pentru afacerea dvs.

Fiecare marcă este unică, ceea ce înseamnă că tipul de ofertă care va funcționa cel mai bine pentru marca dvs. poate să nu fie același cu ceea ce vedeți în jur.

Alege-ți cu atenție oferta în funcție de ceea ce vrei să obții în Black Friday.

Trei tipuri comune de oferte pentru Black Friday și Cyber ​​​​Monday au:

Lansări de produse exclusive

Pachete

Reduceri la nivel de site

Sfat: prea multe oferte complică experiența de cumpărături pentru consumatori. De exemplu, veți dori să promovați o reducere de 25% pe tot site-ul în întreaga BFCM în loc să prezentați o ofertă diferită pentru fiecare zi a săptămânii.

Campaniile eficiente BFCM vizează anumite segmente de clienți pentru a oferi oferte vizate, relevante.

Unele segmente potențiale de analizat sunt cumpărătorii de anul trecut, cumpărătorii care caută oferte și vizitatorii site-ului web care nu au făcut încă o achiziție.

Lansări de produse exclusive

BFCM este o oportunitate de a genera entuziasm (și venituri) pentru orice produs nou pe care îl lansați.

Luați în considerare noile articole pe care le aveți și care ar putea merita să le rețineți pentru a face un teasing în ziua (zilele) cea mare. Fă din ele vedetele marketingului tău de Black Friday.

Reduceri la nivel de site

Deși există câteva modalități de a folosi reducerile la nivel de site, Shopify spune că una dintre cele mai bune strategii de Black Friday este să se concentreze pe creșterea valorii medii a comenzii (AOV), încurajând clienții să cumpere mai multe.

De exemplu, în loc de o reducere de 25% la toate articolele de pe întregul site, încercați să promovați o reducere de 35% la o comandă de peste 300 Lei.

Informatii utile:  Optimizare SEO pentru WooCommerce – Descoperă Cum Să Optimizezi Magazinul Tău pentru a Atrag Trafic Organic

Cu această ofertă, vă puteți crește AOV și vă puteți îmbunătăți marjele de profit.

4. Marketing prin SMS

Odată ce v-ați creat campania (adică, inventar, garanție promoțională și o pagină de destinație dedicată în magazin), începeți să faceți marketing pentru clienții dvs. cu mesaje SMS – în special, texte SMS cu cuvinte cheie dedicate campaniei.

Deoarece 75% dintre consumatori sunt interesați să primească texte cu oferte speciale, BFCM este momentul perfect pentru a valorifica marketingul prin SMS.

Așadar, dacă nu ați experimentat încă această tactică, cel mai mare weekend de vânzări al anului ar putea fi un moment grozav pentru a crea anticiparea ofertelor de Black Friday.

5. Luați în considerare vânzarea articolelor scumpe incepand de JOI

Experții au văzut „rate de conversie mari” la articolele scumpe puse in vanzare la reducere incepand de joia dinaintea Black Friday din 2021.

Când vine săptămâna premergătoare BF, acești consumatori știu ce vor cumpăra și așteaptă ca ofertele să ajungă.

6. Personalizați-vă mesajele in magazinul online de Black Friday

Clienții sunt asaltati de mesaje în jurul Black Friday și Cyber ​​​​Monday.

Cu toate acestea, puteți face marca dvs. să iasă în evidență față de alte companii, personalizând mesajele de Black Friday pentru clienții dvs.

Lucrați pentru a crea o relație de durată cu clienții dvs., mai degrabă decât una temporară care se încheie atunci când BF o face.

Nouăzeci și unu la sută dintre cumpărători sunt probabil să cumpere de la dvs. dacă oferiți ceea ce își doresc.

În timp ce personalizarea bazată pe segmentarea clienților, achizițiile anterioare și istoricul de navigare sunt opțiuni solide, puteți oferi și ceva centrat pe vacanță.

Includeți prenumele lor, ultimul produs pe care l-au achiziționat din magazinul dvs. sau chiar un articol pe care l-au salvat pe mai târziu.

Adăugând acest tip de detaliu, publicul tău va simți o conexiune mai personală cu marca ta.

Informatii utile:  Plachetele/Pictogramele SAL și SOL in format HTML – obligatorii în site de la finalul lui august 2022

7. Umanizați-vă marca

Oferă-ți personalitate mărcii, astfel încât oamenii să poată vedea persoanele reale care lucrează în compania ta.

8. Creați campanii de retargeting bazate pe informatiile din trecut

9. Construiți și testați pagina de reduceri pentru conversii

10. Profitați de puterea e-mailului

11. Fortificați-vă magazinul online de Black Friday

Site-ul dvs. web trebuie să fie acoperit atunci când vorbim de Black Friday.

Alege un serviciu de hosting puternic si cu o echipa capabila sa rezolve rapid orice problema.

Ultimul lucru pe care îl doriți este să vă confruntați cu o eroare în timpul celui mai mare eveniment de vânzări al anului, deoarece vă poate reduce obiectivele de venituri și experiența clienților.

De asemenea, ar putea trimite clienții dvs. la concurenți pentru a verifica ofertele lor.

12. Gestionează-ți inventarul pentru a evita epuizarea stocului

Când se confruntă cu un articol epuizat, 37% dintre consumatori vor cumpăra de la o altă marcă.

13. Aveți un plan de rezervă

Chiar și cele mai bine puse planuri pot eșua. Stabiliți un plan de urgență pentru a evita controlul de ultimă oră a daunelor în perioada cea mai aglomerată a anului.

14. Consolidați relațiile cu clienții

Vrei ca vânzările tale BF să genereze clienți fideli.

Dar realitatea sumbră este că cumpărătorii nu sunt de încredere și 70% nu se vor întoarce la marca dvs. după cumpărare.

Comercianții cu amănuntul care interacționează personal cu clienții lor și creează o experiență cu mai multe straturi de valoare vor câștiga clienti fideli pe termen lung care rămân cu ei.

15. Oferiți transport gratuit in magazinul online de Black Friday

Toată lumea iubește transportul gratuit, iar oferirea acesteia de Black Friday – chiar dacă nu oferiți în mod regulat transport gratuit – este o modalitate inteligentă de a rămâne competitiv.

În timp ce sunteți la asta, luați în considerare si oferirea de livrare în maxim 2 zile în timpul vânzărilor de Black Friday.

Vrei si tu un magazin online? Hai sa discutam!

Related Posts