Despre Optimizarea SEO a magazinului
Optimizarea SEO a magazinului dvs. (Search Engine Optimization) poate ajuta la creșterea traficului, vânzărilor, clienților potențiali etc.. Este nevoie de timp, efort, răbdare, dar merită investiția. Acesta este modul în care oamenii găsesc afaceri online. Dacă vrei să ai succes în afaceri, atunci trebuie să fii atent la optimizarea SEO a magazinului tău. Există multe aspecte care influențează clasarea motorului de căutare, cum ar fi:
1. Etichetele de titlu
Acestea sunt cele ce apare în partea de sus a rezultatelor căutării. Ar trebui să includă cuvintele cheie care descriu produsele/serviciile dvs. De exemplu, dacă vindeți pantofi, ați folosi cuvântul cheie „pantof”. Nu trebuie să repeți acele cuvinte cheie în tot conținutul, dar asigură-te că le folosești strategic.
2. Metadescrieri
Metadescrierea este afișată sub etichetele de titlu și oferă un scurt rezumat al conținutului paginii dvs. Asigurați-vă că îl păstrați între 45-160 de caractere. Metadescrierea joacă un rol important în SEO.
3. Cuvinte cheie
Acestea trebuie alese foarte bine pentru ca ele sunt cele care sunt cautate de potentialii clienti in motoarele de cautare. Asa ca cel mai bine e sa te pui in postura de potential client si sa te gandesti cum ar cauta el un anumit serviciu sau produs si sa folosesti acele cuvinte.