Sfaturi utile

Site-ul de prezentare. De ce ai nevoie de unul ?

Site-ul de prezentare poate oferi o rampa de lansare pentru afacerea dvs. care va ajuta clienții potențiali să afle cine sunteți și ce servicii oferiți. Un site web de prezentare poate include orice, cum ar fi informațiile dvs. de contact, listele de produse, istoricul companiei, recenzii de la clienții mulțumiți și chiar link-uri către platformele de social media.

Iată câteva beneficii ale unui site web de prezentare pentru afacerea dvs.:

  1. Veți crește gradul de cunoaștere a mărcii
  2. Dacă aveți un site web de prezentare, persoanele care vă vizitează site-ul vor afla imediat despre compania dvs.
  3. Prin crearea unui site web, puteți partaja informații despre afacerea, produsele și serviciile dvs.

Nu este un secret pentru nimeni că site-ul dvs. poate fi un instrument de marketing puternic.

Dar sunteți pe deplin conștient de cât de mult potențial are site-ul dvs. pentru a genera vânzări?

Un studiu recent publicat de StatCounter dezvăluie că site-urile web alimentate de WordPress au avut un număr de vizite lunare de peste patru ori mai mare decât orice altă platformă CMS. Aceasta înseamnă că, dacă utilizați WordPress pentru site-ul companiei dvs., este logic să începeți să vă gândiți dacă ați putea beneficia de convertirea site-ului dvs. existent într-o pagină de destinație (sau două) care generează trafic și conduce la conversii.

Această strategie de conversie nu numai că îmbunătățește clasamentul căutării, dar vă va permite să contactați clienții potențiali care ar fi putut să se îndepărteze anterior de marca dvs. din cauza costului ridicat sau a lipsei de cunoaștere.

Fie că doriți să convertiți site-ul dvs. actual într-un instrument de generare de clienți potențiali sau dacă doriți să construiți un public nou pentru blogul sau magazinul dvs. de comerț electronic, iată câteva sfaturi pe care ar trebui să le luați în considerare înainte de a face acest lucru.

Gândește-te la obiectivele tale

Înainte de a plonja în construirea propriului site web, asigurați-vă că vă întrebați ce obiectiv(e) specifice doriți să atingeți cu noile pagini ale site-ului. Vreti doar să crești volumul de trafic care vine pe site? Sau poate ai dori să atragi clienți potențiali mai calificați către afacerea ta?

Hai sa colaboram.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.