Sfaturi utile

Strategii de Marketing Top 5

PPC Marketing si SEO

1. Din primele strategii de marketing va prezentam două modalități de a genera trafic către site-ul dvs. – optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și marketingul cu plata pe clic (PPC). Google Adwords, Facebook Ads sau Bing Ads sunt rețele de publicitate PPC care permit companiilor să își facă publicitate site-urilor web prin reclame plătite. Folosind SEO, puteți îmbunătăți prezența site-ului dvs. în rezultatele căutării organice sau naturale și puteți obține vizitatori calificați pe site-ul dvs.

Social Media Marketing

2. Site-urile de social media au devenit o nouă formă de comunicare online în care oamenii împărtășesc idei, activități, evenimente și opinii. Platformele de social media precum Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter și Pinterest sunt vizitate zilnic de miliarde de utilizatori din întreaga lume. Prin integrarea rețelelor sociale în modelul dvs. de afaceri, puteți extinde canalele care vă comercializează produsele, serviciile, marca sau compania.

Email Marketing

3. Marketingul prin e-mail este încă o modalitate populară de a comunica cu clienții și potențialii din multe industrii diferite și poate fi folosit fie singur, fie alături de alte forme de marketing online. Pe lângă trimiterea de e-mail clienților și potențialilor direct prin conturile de e-mail personale, companiile folosesc marketingul prin e-mail pentru a trimite mesaje cu privire la promoții speciale, anunțuri despre produse și probleme legate de serviciul clienți.

Optimizarea SEO

4. Optimizarea pentru motoarele de căutare, sau SEO, este practica de a îmbunătăți volumul și calitatea traficului din motoarele de căutare folosind cuvinte cheie. O afacere își poate externaliza eforturile SEO către firme de optimizare a motoarelor de căutare care utilizează o varietate de tehnici, inclusiv scrierea de conținut, crearea de link-uri și cercetarea cuvintelor cheie.

Informatii utile:  Top 3 nevoi cand deschizi un magazin online!

Content Marketing

5. Marketingul de conținut se concentrează pe crearea de conținut valoros și informativ pentru publicul țintă. Acest tip de marketing include orice este legat de publicarea de articole originale, cărți electronice, videoclipuri, podcasturi etc., pe site-ul dvs. și partajarea acestora pe diverse platforme.